Ben Latife Ayan,
Satırlarıma yazma işine diye başlamayacağım. Yazmaya, şiire, şaire.. Edebiyatın birbirinden güzel hiçbir dalına bir iş veya bir oluş olarak bakmadım, bakmıyorum.
Yazmak benim için bir meditasyon. Hiçbir insanın yalnız yaşayamayacağı bu Dünya'da yalnızlığı savunanlara selam olsun. Fakat eğer bu mümkün olsaydı. Ben tuşlara basıyor olur ve bu metni kimse okumuyor olurdu.
Lafı fazla uzattım. Kısacası bizler düşünmemekten kaybediyoruz. Kendimizi sorgulamak yerine önceliği başka insanlara verdiğimiz için kendimize yenik düşüyoruz. Yalnız olmadığımı biliyorum. Aynı hisleri , farklı satırlarda bulmak, farklı hislere değinmek ve ufkumuzu genişletelim istiyorum. Hislerimi kağıda dökme eylemim küçüklükten başladı. Birçok yolu denedim ve şimdi buradayım. Diğer sosyal medya hesaplarımdan ve buradan kendimize yarattığımız küçük bir alandan başlayıp birlikte büyüyelim istiyorum.